En lördagsmorgon

När jag kom ut från tåget imorse, så såg jag en tom ginflaska, ciggpaket och några ölbukar ligga på en bänk. Log lite och tänkte, här var det några som hade roligt igår. Längre fram såg jag löshårstussar ligga på marken (tänkte ta en bild men gjorde inte det, kändes lite mobbat) där måste det ha vart en riktig catfight.
Som vanligt så går jag mästersamuelsgatan förbi drottninggatan och där är två jättestora(asså sånna jäääätttestora) krukor välta så att det ligger jord på hela gatan. Hur fan har man lyckats med det? I höjd med malmskillnadsgatan ligger en spya. Och utanför mitt jobb så står det flera tomma champagneflaskor på rad. Det märks att man jobbar på stureplan samt att det var fredag igår. För sådär ser det inte ut en måndagsmorgon i stockholm!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0