LÅNG HELG


Det där med att vara ledig en fredag är heligt för en helgare. Imorgon är alltså en helig dag för mig. Det betyder att jag kommer att gå upp och börja morgonen med ett glas rosé. För att det inte ska vara allt för starkt blir det med fanta i. Precis i min smak! Mig hittar ni alltså med ett glas i handen imorgon. Skål!

IDAG mina vänner har dom blivit mina. Skorna som jag längtat efter i 2-3 veckors tid. Har vart och frågat när dom ska få in dom typ 3 gånger och däremellan köpt 2 par skor för att dämpa suget en liten aning. Så i morse gick jag till butiken som jag besökt lite för många gånger den här månaden och frågade om dom fått in skorna. Ja, dom höll på att packa upp dom. Jag fick mig ett par och var nog en av dom första att få dom i mina händer. ÅH det känns så himla bra.



Väldigt dålig bild, men här har ni dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0